tisdag 26 augusti 2008


Hej hopp=)

Jag har lyckats slarva bort Marleys snuttis.......:(

Igår så bytte jag till sittdel på vagnen, och nu när vi kom hem från stan så var den borta. Det går ju på ett ögonblick att något ramlar ur.. Hoppas att den kommer tillrätta, kanske den e på albano... Annars får jag köpa en ny till honom, han vill ha den när han sover! Han fick den på BB av Malin när han föddes......

Förresten, så tog dom en snattare på Citygross idag när jag o Marley var där och handla... Obehagligt när dom brottade ner honom på marken efter att han försökt sticka...

nåja, då får jag leta vidare!!

hoj

4 kommentarer:

Anonym sa...

ööööö

Anonym sa...

Då får du gå tillbaka samma väg där du tappade den så är det nog någon som lagt den på ett synligt ställe annars får du hitta på någon annan snutte till snuttegubben.
Vad gör Jamie?
Annika

Anonym sa...

Fattar du ingenting. Jag blir ju glad när tekniknörden, Annika, lyckas...

Anonym sa...

Var är dagens tanke?
Nu tänkte jag faktiskt läsa dom varje dag och så finns dom inte...
Hoppas att det är bra och att du fick användning för regnstället i morse.
Pusso!