måndag 22 september 2008





Då var det ny vecka igen.... Förkylningen är bättre, den har satt sig i halsen istället för att occupera(stavas det så??) näsan....;)
Huset var fint och så, lite litet kanske, om man jämför med detta. Vi får se...
Marley sitter jättebra nu, kräver bara lite stöd;) kravlar snurrar och ålar sig fram på filten!!
Det är så roligt att se=)
Efter att vi hämtat Jamie på skolan så ska vi ta bussen ut till Kvantum och köpa lite mat, det har ju inte blivit något handlande pga att vi har varit kassa......
fridens

(Har fått talat om för mig att det stavas ockupera...)

1 kommentar:

Anonym sa...

Bra att det är lite bättre. Jag har klarat mig igen. Jag kommer över en liten stund när jag handlat till pappa och pussar på er. På torsdag kväll kommer Winnie.
Ska bli jättekul.
Det stavas ockupera. Du har engelsk stavning.
Tjollahopp!