måndag 8 september 2008







Tänkte berätta var vi har varit!
Först stannade vi till i Varberg och käkade lunch vid fästningen, sen åkte vi upp till Göteborg, där vi bodde 2 nätter. Vi besökte slottsskogen, Liseberg och Universeum(2 ggr!!).... Mycket trevligt=) Sen åkte vi upp till Karlsborg och hälsade på Katarina och Ella.. Sen i fredags, gick resan vidare upp till Fredde och Annelie i Gopshus, som ligger mellan Mora och Älvdalen!
Måste bara säga att Sverige är fantastiskt vackert=) Barnen var jätteduktiga trots långa bilresor... Älskar dom innerligt!!

big up

1 kommentar:

Anonym sa...

Visst är Sverige vackert. Vi far runt i hela världen hellre än att uppleva vårt eget land, men det ankommer ju mycket på vädret. Det ger mig sådan frid och harmoni när jag träffar barnen och dig och Niclas, givetvis. Det kan behövas efter en dag i Gökboet!!!Skönt att ni är tillbaka. I går get jag inte göra något så när jag kommer hem ska jag försöka att vara lite produktiv.
Fridens liljor!