fredag 31 oktober 2008

Det var ett ruskigt väder igår, men Jamie var nöjd med spökafton iallafall=) Jag , mamma och barnen hade sällskap med Zion och hans mamma.... Jag träffade Hawa och Tilda, Therese och Cornelis, bla andra. Kul att så mycket folk tar sig ut trots vädret! Marley var också vaken på kvällen, och somnade inte förrens klockan nio:) Sen vaknade han fem i morse och ville ha mat!
I morgon ska vi träffa Julia och Frans, det ska bli så roligt! Det var ett tag sen vi sågs, tänk att det ska vara så svårt att ta sig in till Malmö..... Late-Leni:(
Jag måste bli bättre på det, speciellt nu som Zion flyttar dit. Jamie kommer ju att vilja träffa honom i hans nya hem...
I dag ska vi inte göra något speciellt, mamma kommer och vi går nog ner till stan och köper gott till ikväll;) Jag är en Idol-slav....... Hihihi:)
kram

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, ruskigt väder var det men det ska det ju vara när man ska spöka. Ruggig är jag fortfarande och ska efter min kommentar gå och lägga mig en stund. Var uppe tidigt för att gästa tandläkaren. Dyrt och INTE roligt. (tror du att han tar betalt när han ställer till med fest? och bjuder han på kola då?) Ha det bra i helgen. Hörs på måndag och avlägger rapport.
Pusso!

Anonym sa...

äsch det är inte svårt att ta sig till kära Malmö :) Men det är dyrt, jäkla skånetrafiken (jag ska inte säga något, jag tycker det är "svårt" att ta mig till Landskrona).

Leni sa...

Nä, jag vet.... Ska bara få tummarna ur bakvagnen först....;) Man är ju så himla bekväm(lat) nuförtiden....Hihi=)

Anonym sa...

Ellinge Vellinge vattenspruta då? ; )

Puss&Kram