fredag 10 oktober 2008


Igår träffade vi Jenny och hennes familj=) Han var så liten och söt den nya killen....=) Vincent ska han nog heta, jag gillar det namnet...

I dag kommer mamma som vanligt och hämtar upp Jamie. Kanske jag och Marley ska följa med?!? Han ligger och rullar på golvet och jagar leksaker! Han har sovit sisådär inatt, lite oroligt efter klockan tre... Men nu så håller det på att komma upp två tänder, så det måste ju vara jobbigt förstås=(

Jamie gillar sin nya jacka verkar det som, vad skönt! Riktigt klipp på nätet=)

Nä nu ska jag göra vid mig och gå ut en runda....

bye

1 kommentar:

Anonym sa...

Ja, jag kommer och du får gärna följa med oss. Har precis kommit ifrån VC där dom har skurit upp min böld, så det kan inte bli några vilda lekar utan jag måste ta det j-ligt lugnt. Dom säger att jag har farligt hög smärtgräns och att jag ska känna efter lite mer...och jag som tycker att jag är så gnällig.
Men nu är jag glad och hoppas att jag blir av med den...du vet.
En vits:
En bonde kommer till läkaren med en groda på huvudet.
Hur var det här? frågade doktorn.
Jag vaknade med den här på huvudet.
Läkaren frågade då grodan: Hur var det här då?
Grodan svarade: Ja, det började som en böld i röven!!!
Ses snart!