måndag 13 oktober 2008

Nämnde jag förresten att Marley har fått tänder..?! Inte så konstigt att han inte har varit i stöt... Jag märker ju nu att han börjar bli mindre gnällig, och tillbaks till sitt gamla glada jag:)
Mamma köpte en film till Jamie i fredags! Underdog heter den, och Jamie blev överförtjust=) Men nu hände det så att han glömde den i Glumslöv, hos farmor och farfar.... Så jag får ringa till dom och be att de tar med filmen in till stan om tillfälle ges, så att Jamie blir glad;)
Imorgon kommer Tjadden hem en sväng och stannar ett gäng dagar, hoppas att han blir nöjd att darttavlan är uppsatt!
håååå

1 kommentar:

Anonym sa...

Vi var och såg Rallybrudar i fredags och sedan gick vi på vernisage. Kuligt!
Behöver Tjadden cykeln? Jag tänkte i går att jag skulle ta den i bilen i dag, men glömde.
Du får ringa.
Ha det!