tisdag 7 oktober 2008

ojojoj, redan tisdag....
Dagarna bara rusar iväg, och jag hinner knappt me... I lördags så blev det jättebra!! Perfekt mat trevliga människor och bra musik=) 16 tjejer blev vi!! Det var jätteskoj...
Marley håller på att bli riktigt förkyld nu verkar det som... Han har ju haft lite temp nu i några kvällar, och inatt vaknade han, vrålades och snörvlades... Näsfridan(sugen), tillhör ju definitivt inte hans favoriter.....ajajaj som han skrek när jag försökte suga rent.... Niclas steg upp när klockan ringde, väckte Jamie och följde honom till skolan idag, så jag och Marley kunde ligga kvar i sängen, GUD vad skönt att ligga kvar tills klockan nio=)
Lite gnällig är han men ingen feber... Märkligt att det kommer på kvällen och på natten...
Förresten, så har Caspian fått en lillebror!! I söndags kom han=) Grattis till er alla!!
kram

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabbalabba!
Förkylning blir ju alltid värst på natten då man ligger ner och blir täppt...lilla stackaren.
Inte fel att ha en man som är ledig kan jag tänka.
Jag ska ut med ABF-tjejerna på lunchen i dag. Ska äta libanesiskt.
Gott! Har varit där ett par ggr innan och inte blivit besviken.

Jag tänkte komma över en stund efter jobb idag.
Pusso!