torsdag 23 oktober 2008

Penicillinet har äntligen haft effekt på halsflussen=) Jag kan nästan svälja normalt, och med panodil så är febern och det onda nästan helt borta!! Yey! I går kom min snälla mamma med en "sjukpåse" till mig, innehållande en tidning, en dricka och lite choklad:) Hon är så himla snäll, det känns som om jag var 10 år igen... Så himla skönt......;)
Marley har nu 3 tänder i underkäken, och om jag inte misstar mig, så är det ytterligare 1 till på gång brevid.....:) Inga tänder skymtar i överkäken än, men dom kommer så klart! Sköterska på barnmottagningen vägde honom i tisdags, och han vägde 8955 g!! vilken liten tungviktare.....;)
deho

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det var ju det jag sa. Han är en liten tjockis!!!
Nu ska jag cykla hem och tvätta och städa lite.
Ses i morgon!
Pusso!

Anonym sa...

Skönt med att halsflussen börjar försvinna. Haha, jag minns minsann när du var 10. Minns du när vi lekte teater när du var öh 14? Kramar

Leni sa...

öhhhh, ja nog minns jag=) kojjit hade vi iaf!
Mega gött att bli frisk igen!!
kraisar