torsdag 20 november 2008


Hejhej=) I dag kommer mäklaren hit för att kolla in huset.... Så jag får nog börja röja undan och städa lite....;)
Marley har sovit hela natten, skönt! Klockan sex vaknade han, fick en torr blöja och sen gick vi in och lade oss i Jamies säng.... Jamie sov inne i vår.....;) Sen sov vi till klockan sju, när Niclas kom in och kikade efter oss! Jätteskönt:) Min förkylning börjar att ge med sig, men Marleys är envisare...:( Han är snorig som bara den. Jamie har(pepparpeppar) klarat sig undan för denna gången!
tudelu

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ska ni lägga ut huset på Hemnet?
Spännande! Hoppas att det går bra.
Skönt att sova en hel natt. Jag har också sovit som en stock. Med gemensamma krafter lyckades vi få torrt på rören i går, men vågade inte ha vattnet på under natten. Gick upp i morse satte på vattnet och (!) inget läckage, men för säkerhets skull så har vi suttit vakt växelvis när vi duschade och stängde av vattnet när vi gick hemifrån. Ska ringa till en rörläggare och byta ut i alla fall för vi kommer ju inte att våga lita på att det ska hålla torrt eftersom det har burit sig så konstigt ut. Kommer du i håg filmen "Drömkåken" med Björn Skifs? Vill du se den i real life så välkommen hem till mig.
Sicken underbar bild på Marley. Jag blir helt lycklig och lugn när jag möts av hans underbara uppenbarelse.
Tack för att du/ni har gett mig sådana underbara barnbarn.
ILY

Leni sa...

Det är klart att dom är underbara, dom är ju mina;)!! Det var så lite så.....
Hoppas att ni slipper fler läckor nu, ni har fått er dos.
puss