fredag 28 november 2008

Mysfredag....

Idag så hämtar mamma Jamie på skolan och går ner i stan direkt, dom ska hyra film och köpa gott:) Sen ska det knåpas ihop julkort! Det ska bli roligt att pyssla lite. Igår så fick jag upp julgardinerna och adventsbelysningen:) Mysigt blir det direkt..... Niclas kommer att jobba sent både ikväll och imorgon, dom har både jippo på Tages och ett utskick....stackaren.
I morgon kommer Tjadden hem, det var ett litet tag sen sist, Jamie har längtat!
Jag och Marley ska rulla ner i stan när han vaknat och käkat, ska handla lite gott till ikväll, som vanligt;) En riktig gottegris är vad jag är!!
Vi hörs

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja, du är en liten läckerbit, skulle jag säga. Det blev jättefint i ditt hus. När Johnny kommer hem ska vi också jula till det i de NYPUTSADE fönstren. Det blev ju inte så mycket pyssel i dag. Vi får se om vi kan hitta på något annat innan jul om vi hinner.
ÄR jätteglad att jag äntligen köpt julklapp till Jamie. Eransas är ju redan färdiga...
Nu ska jag gå in på Ellos och se om dom har lite roliga kläder till pojkarna.
Tjollahopp!

Anonym sa...

Härligt med mysfredag. ha en riktigt skön helg nu! *kramar* och hälsa mor din ifrån mig :)