söndag 21 december 2008

Leia o tomten


Marley får paket.....


Casper, Tilde och Jamie



Marley med Annica o Uffe



Det blev mysigt igår:) Och många blev vi!! Morbror Uffe med familj, moster Carina och Rolle, mamma Johnny, och Johnnys dotter Linnea, Christel och Mats, Malin och Leia och så jag, Niclas och barnen:) Niclas fixade lite mat och så hade vi glögg med tillbehör och massor av godis!!
Jamie blev galet glad för sina julklappar, men gladast blev han nog av sitt nintendo Wii och tillhörande 3 spel.... Som han har tjatat om det där spelet..... Fast just nu, sitter han och leker med turtlen som han fick från "örjatomtarna" ;)
Marley fick oxå en massa klappar, men han tyckte bäst om att bita på pappret såklart!
Jättemysigt var det iallafall, tack alla som kom!

Nu e det dax att se över packningen på allvar, imorgon tidigt reser vi ju.....:):):O)
Jag ska försöka att hålla bloggen uppdaterad!!

Tjing

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAAAA! Mysigt blev det. Jag somnade med sol i hjärtat. Vi är ett gott gäng som kompletterar varandra. Det var så mysigt att Leija och Maltan också var där. När vi kom hem spelade vi TP och lyssnade på julmusik och delade ut julklappar. Jag har fått många klappar och än är det inte julafton. Tusen tack för den lilla boken...den är den finaste. Älskar dig.
Kommer att sakna er och ni måste lova att komma hem hela och att ha det bra. ILY!

Anonym sa...

Bahh...nu missade jag ju att hälsa er en trevlig resa...o GOD JUL!!
Mysigt med tjocka släkten ju!
// Kusin Anna