tisdag 2 december 2008

Tisdag..

Hejsahej Igår så var Therese här och hälsade på med Cornelis! Gud vad han e gullig:) Superliten känns det som.... 6 veckor är han, det känns som en evighet sen Marley var så liten!
Jamie hade tid hos tandläkaren igår, hon drog ut den "lösa" tanden, så att den nya skulle få plats! Jätteduktig var han, inget gnäll alls:) Som tur e, så kom tandfen inatt fast att tanden fick "hjälp" ut!
Marley är supergnällig, vill hänga på min arm jämt.... Han hade lite feber i gårkväll, men ingen i morse, men han fick panodil i allafall.... Uppenbart har han lite ont, troligtvis i munnen... Nu sitter han i sin gåstol och verkar lite gladare:) Jag behöver gå till jobbet och skriva schema:( Ojojoj, vad tiden rasar iväg.... I mars är det dax igen... Men än är vi inte där, först ska vi ju resa iväg=)
Tjoholahopp

1 kommentar:

Anonym sa...

Tjabba!
Ja, Jamie är en duktig påg när det gäller. Ni glömmer inte att han ska följa med mig på teater på fredag och vi behöver låna bilen. Vi har hämtat vår bil men där är missljud i den så jag ska köra ner den till bilmekanikern så att han får kolla den IGEN. Vi ska ju spela i Tomelilla på fredag och det är ju ingen hit om vi skulle bli ståendes vid vägkanten.¨
Ingen bebis har varit eller är gulligare än mina barnbarn.
Pusso!