onsdag 10 december 2008

Tja, vad ska man hitta på en dag som denna då???? Än så länge regnar det inte, men man kan aldrig så noga veta;) Jag har precis varit och lämnat Jamie på skolan, han har gympa idag....
I går så sprang(!) jag upp till VC cetrum med Marley, för han har fått konstiga blåsor på insidan av långfingret...:( Det började med att han var lite inflammerad på nageln, då han mamma klippt lite för mycket:( Och nu så blåsor.... Sköterskan som kikade på honom sa att det bara var att badda med alsol ofta, och då torkar det förhoppningsvis ut. Så länge han inte får fler blåsor och så länge dom inte sprider sig, så skulle jag inte oroa mig... Hoppas hon har rätt.
Tjing

3 kommentarer:

Anonym sa...

Det är förhoppningsvis inget farligt, men det är ju bra att du varit i kontakt med BVC. Jag har gett upp om vädret men visst påverkar det välbefinnandet. Tänkte komma förbi efter jobb och fylla på lite energi från er.
Carpe Diem!

Leni sa...

posssss:)

Anonym sa...

Puss tillbaka. Försöker att vara hos er senast 4.
Tänkte sticka ner i stan sen och se om jag kan hitta mockasiner till Marley. Har du sett några?
Jag har köpt kläder till honom och tänkte köpa en sak också, men vet inte vad. IDÈER TACK!