fredag 23 januari 2009

Hejasanhej....


I dag är vi uppe tidigt.... Jamie kom in till oss klockan sex, och då skulle ju inte Marley sova längre:( Jamie fnissade och Marley klättrade runt, så det var ju bara att stiga upp innan halv sex! Det är jag inte van vid att göra längre, lyxproblem...;)

Jag och barnen var och fikade med Frida och Benjamin igår! Såååå underbart söt han e:) Lite skeptiskt till mig, men han skrattade åt Jamie och gosade med Marley:) Det var så mysigt att träffa dom, det har vi pratat om men inte gjort, sen vi jobbade ihop! Tänk att man kan vara så dryg ibland....;)

Idag så hoppas Jamie att mormor är friskare så att dom kan ses... Hon har varit dålig nu i över en vecka, en riktig tråkig förkylning/influensa...... Jag har inte snackat med henne än, men hoppas att hon är bättre.

Jag ska nog träffa Caroline på idag, kanske luncha..... Var väldigt längesen jag snackade med henne, hon har fullt upp på kliniken.

Jag berättar senare:)

1 kommentar:

Anonym sa...

Aaaawe va gullig du är. va trevlig att se er även om marley skrek. men tyckte bara det var sött. hehe.

Puss och kram