tisdag 20 januari 2009


Marley har sovit hela natten!! Sååå skönt=) Verkar som att han förhoppningsvis hittat rytmen igen.... I dag klockan 15.15, ska vi på 10-månaderskontroll på BVC. Jag tror att han har vuxit mycket sen sist, det känns så;)

Jag ska träffa Therese och Cornelis idag eller imorgon, det var längesen... Eventuellt ska jag fika med Caroline oxå imorgon, och henne har jag inte pratat med på flera månader.

Igår kom Jenny hit på en kopp kaffe, och efter en stund kom Malin och prinsessan Leia;) Det var en trött tjej som kom efter dagis, men hon är alltid goast!

Nu ska jag gå med Jamie till skolan....

Pussinuss

1 kommentar:

Anonym sa...

Back in buisness. På benen men inte riktigt kurant. Hur går det med era husvisningar? Är det ingen som köper`? Var ni inte ute på Ekebymöbler när ni kollade soffa, dom har fina möbler. Nu hoppas jag att jag kan bli riktigt frisk till på fredag. Längtar efter att va´ med Jamie då. Vi rings!
Pusso