tisdag 13 januari 2009

sömnig....

Samma sak inatt..... Marley vaknade halv tolv och höll igång till halv två...:(
Fast inatt var han inte glad, utan arg och ledsen. Hoppas att det inte är något på gång, så att vi håller oss friska!
Igår så var vi och fikade med Julia och lille Frans:) Vilken sötis han e!!! Jamie var en RIKTIG sexåring, så jag fick använda arga rösten.... Han totalt struntar i vad jag säger till honom, så jag drog in på wii-spelandet igårkväll. Förhoppningsvis så förstår han att jag menar allvar..... Men så är det, han är ju en go och förståndig liten kille!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jamie är inne i en fas då han prövar och bestämmer själv...det går över men är något jobbigt medan det pågår. Ge inte upp! Kan vara jobbigt med 2 barn med olika faser. Han kanske också tycker att du tar för mycket tid med lillebror. Det är mycket som rör sig i hans lilla huvud nu. Nytt hus, ny skola osv.
Jag ligger sjuk i feber och förkylning. Äntligen har det brutit ut. Är uppe en liten stund nu. Blir tråkigt att ligga hela tiden. Tur att jag har bra böcker på lager.
Höres i veckan.
ILY!