torsdag 19 februari 2009


Btw, en bild på Tjadden i snöskottningstagen:)

7 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Hej hej...hoppas det e bra el. båttre med nacken.
Ska ni flytta?
Tänkte bara jag läste gammalt inlägg, att ni hade visning på huset?
Ni flyttar väl inte från stan ...hoppas jag!!
Vill ju ta en fika en dag :)

Kram Malin

Leni sa...

Hej Malin! Tack det är bättre med nacken idag, tack o lov=)
Vi ska flytta till Glumslöv i mitten av mars, så det blir ju inte sååå himla långt från stan....;)
Klart att vi ska ta en fika en dag, vi får ju ta oss i kragen!
Kram Leni

Barn & Inredning sa...

Ja det måste vi :)

Haha jag jobbar i Glumslöv på en fsk, Spiran heter den...haha då kanske vi ses.

Kul,kul!!

Kram Malin

Leni sa...

Allvar!?! Marley ska börja på spiran 2, kommer inte ihåg avdelningsnamnet... Vilket härligt sammanträffande!! Kanske du blir hans fröken då;)
Kram

Anonym sa...

Tjabba! Filmen var jättebra och nu ritar vi Bilt, Strumpan och Roffe för fulla muggar.
Ses i morgon.
Puss

Barn & Inredning sa...

Jag är spiran två...Ärtan...

Då blir jag fröken Malin till Marley...haha...så lustigt.

Nä gud vad konstigt...
Glumslöv är fint,bra för barnen och bra avstånd till allt.
Man sätter de inte mitt ute på landet...

Spännande!!
Kram MAlin

Leni sa...

Gud vad kul! Ja jag kom ihåg nu att avdelningen heter ärtan! Vad bra;)Han ska börja i maj.....
Jag gillar glumslöv det är lagom avstånd...
Kram på dig