tisdag 10 februari 2009


Fortfarande förkylda..... Ont i huvudet och snorigt:(

Jag orkar inte ens gå ut och ta lite luft, trots att jag vet att det gjort oss gott. Jag väntar tills det är dags att hämta Jamie på skolan.... Kanske vi går en liten prommis då....

Niclas har varit och besiktigat bilen nu på morgonen, hoppas att det gick bra!

Tjadden kommer hem på torsdag, ska bli gott att se honom igen:) Det var ju innan jul han reste iväg....

Jobbet börjar närma sig med stormsteg, och flytten likaså=S Det är minsann snart dags att ta tag i packandet på allvar..... Hjälp.......

In i dimman

2 kommentarer:

Anonym sa...

Och jag kan inget göra för er?
Hjälp att packa, passa eller annat så säg till men jag vill inte bli smittad.
Sicken underbar bild på Marley och hans nya fortskaffningsmedel.
Kan vi ha bilen från 2 på fredag?
Ska till Tropikariet, hade vi tänkt...
Krya på er och ring när du orkar.
ILY

3 barnsmamman:) sa...

Vilken sötis han e.Linslus...men måste säga att våra barn e sööötast:)kram