onsdag 11 februari 2009

Ja se det snöar....

Snö.... Vått och kallt.... Men väldigt vackert;) Om den ligger kvar tills efter skolan, så kanske vi får gå ut och åka pulka! Niclas är på kurs i Hbg idag, så jag hade Marley med vid skollämningen. Vilka STORA ögon han gjorde åt snön:) Han har ju inte sett snö så många gånger.
Förkylningen håller i sig:( Lite piggare är vi och Marley har sovit nästan hela natten, så det finns ju hopp om att vi snart frisknar till!
Såg Maja på Eftersnack i svt igårkväll, hon gör sig verkligen i tv:) Det ska bli kul nästa lördag att se henne uppträda i Melodifestivalen! Hoppas att det går bra för hennes låt, ni måste rösta på henne:)
Nu ska jag käka lite frukost.......
Hoj

3 kommentarer:

3 barnsmamman:) sa...

Hejsan....ja måndagar e bäst för då e barnen på dagis till halv 1...det blir lugnast så:)jag hör av mig till helgen..krya på er Kram

Anonym sa...

Ja, visst är det fint med snö, när det ligger, men nu verkar det bara slaskigt. Har varit hos tandis och blivit av med 1000:-, som jag skulle vilja kladda bort i någon juste affär i stället.
Vi hörs under dagen.
Pusso!

Bobos Familj sa...

Ja, hon vet sannerligen hur man snackar för sig den där Maja! =)

Vad roligt att ni kommer på Frans kalas! Kommer Jamie också med?
Vet inte riktigt vad han önskar sig men en sak som han älskar och som han har för få av är såna där mjuka badleksaker i plast. Han älskar att tugga på dom!
Annars är det ju alltid kul med böcker och bollar!

Puss puss