lördag 28 februari 2009

Jag ska på tösakalas hos Jenny ikväll, roligt ska det bli=) Men som vanlig, vad ska man sätta på sig.....? En hel garderob full med kläder, men inget att ta på sig;) Någon som känner igen sig?!
Nåja, skoj ska det bli iallafall! Barnen ska vara hos farmor och farfar....
Jamie har sovit här hemma inatt;) Han hade bestämt att han skulle sova över hos sin mormor igår, men hon ligger sjuk hemma igen...:( Dåligt immunförsvar har hon, stackarn..... Han blev såklart mycket besviken igår, men han kom över det ganska så fort;)
Nä nu ska jag ha kaffe, och Marley välling.....
Pussinuss

2 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Jag känner igen mig....jag har aldrig något att ha på mig.....man tar alltid samma plagg på sig känns det som.
Och ännu värre är det när man ska bort...och pressen att alla andra kommer vara så super frächa...:)
Hoppas du får en riktigt mysig och rolig kväll hos Jenny...hälsa henne från mig...och de andra..antar att där är ngr fler jag känner på partajet.

Kram på dig vännen /Malin

Leni sa...

Hahaha, det e nog ett typiskt tjejproblem! Jag hittar säkert något;)
Jag ska hälsa till alla, jag tror att du nog känner en del=)
Kramis tillbaka
(snart dax för fikan;)