torsdag 26 februari 2009


Regnig torsdag..... Idag så mötte jag och Marley Christina och hennes lille Jack:) Äntligen fick jag se honom irl, söt e han!! Typiskt nog bestämde han sig för att somna precis när vi kom, menmen så gör ju bebisar....;) Känner mig supertrött, har noll energi... Jag vill bara gå i ide nu;) Marley är fortfarande förkyld och megaklängig, och Jamie har börjat att snora lite....Hoppas att det inte blir mer av det.

peace
Förresten, en gammal bild på Jamie som Niclas tagit och gjort om! Fiiiin va?!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Som jag tvivlade...är det Marley eller Jamie. Dom är lika varandra som 2 blåbär på en lingongren. Har haft en underbar em och kväll. Varit i matlag och lagat och ätit god mat så nu ska jag snart rulla upp för trappan eller kanske ska jag bestämma en vinsch?
Ses i morren i vanlig tid.
ILY

Anonym sa...

menade: beställa en vinsch