tisdag 3 februari 2009


Vi var på Tycho och åt igår! Det var mysigt att äta utan barn;) Tack för maten Christel!

När vi kom hem, så var Marley fortfarande vaken, och Jamie var uppe i varv... Såklart så drog dom pennor med sin mormor...;) Stackars henne!

Jag tror att något är på gång med Marley, han är gnällig och klängig och allmänt missnöjd. Tänder kanske, eller en förkylning..... Han är inte så rolig att ha att göra med just nu, sitta i mitt knä är det enda som passar.... Vi får se vad tiden utvisar;/

Jamie ska till skolsköterskan på torsdag, på hälsosamtal tillsammans med mig. Han ska vägas och mätas, och hon kollar syn och hörsel(!)..... Då får jag se att det inte är fel på hans öron, vilket man minsann kan tro ibland...;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket foto. Han ser lika pillimarisk ut som han är. Ja, han försökte verkligen att trigga mig i går, men han backade när jag blev ilsken och stängde TV:n. Tålamodet var ju inte så stort när man hade en liten en som var så ledsen som Marley var i går och när han skulle vara i centrum i alla fall. Han fick väldigt bråttom in och tvätta och borsta för han förstod faktiskt att gränsen var nådd...jag fick nästan dåligt samvete, men han måste ju lära sig att jag också
har en gräns.
Hoppas att det bara är tänderna som felar Marley så han inte blir förkyld.
Pusso!