lördag 7 mars 2009




Hejhej=) Kalaset var roligt, barnen var nöjda! Och vi hittade dit utan några problem, tack vare Julias perfekta vägbeskrivning;) Imorgon är det kalas för Leia, så det blir massor av fest denna veckan! Jag har ätit sååååå mycket mög denna veckan, så vågen får damma ett tag till;)


Jamie sover över hos mormor, och kommer hem senare... Jag börjar jobba klockan tre, och ska på massage nu klockan elva... Jag har fått så galet ont i höften, ischiasnerven har hamnat i kläm. Ajajaj.... Hoppas att det blir bättre efter massagen!


Kram och trevlig helg=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha en bra jubb-dag, åker till landskrona om en timme, hoppas det är bättre väder hos er än här i Malmöööö.

Anonym sa...

Usch, usch, usch, så är det snart måndag igen. HATAR min väckarklocka och känner att jag inte har tid när den ringer på morgonen. Ska träffa pappas biståndsutredare i morgon och se vad vi kan göra för honom. Han själv vill gärna in på något boende och jag tycker med honom för nu har han ju ramlat av en stol och kan inte går riktigt. Har inte varit ute på 3 veckor drygt och det är ju drygt för omgivningen med som får serva honom ideligen.
Nu är det dags för levergryta...MUMS!
ILY!