tisdag 26 maj 2009

3 hål!!!!!! Arrrghhhhhh........

Hmmmm, det var inte bra... Jag trodde att jag tappat en gammal fyllning, men det var ett nytt hål + två till. Troligtvis orsakade av piercingen :( Borde kanske ta ut den nu då..... Så nu blir man fattig. Närmare bestämt 3500 riksdaler fattigare:(
Jamie var en ängel i tandläkarstolen, sååå himla duktig:) Mitt lilla hjärta:) Han hade ett liiiitet hål som måste åtgärdas dock.... Men det berodde inte på slarvig tandborstning, utan på att vissa av små barns tänder är svaga och behöver extra flour.... Han har fått utskrivet flourtuggummi, och ska tillbaka och få lagat det i juni... Ajajaj.
Klockan halv sex var det dax för "föräldramöte" uppe i skogen här i Glumslöv, vi grillade korv och barnen lekte! Jättemysigt var det:) Smutsiga barn hade jag när vi kom hem, så dom äkte in i duschen båda två!!
Nu ska jag borsta tänderna..........;)
Nattinatti

2 kommentarer:

mamma sa...

Fy fasen vad tråkigt och dyrt!!!!
Det blir till att sukta ett tag.
Jag fick jättefina bilder på barnen från Niclas. Jag känner mig helt lycklig när jag tittar på dom.
Besiktigade bilen i går och den bara gick rakt igenom. Kommer ut en sväng efter jobb.
Köss!

Petrah sa...

tandläkarbesök slutar aldrig billigt :(
Läste något om floursalt i rosengård, att de börjat testa på barnen där - i maten & de kan få ta med sig hem.

Finns flourtanterna kvar egentligen?