torsdag 21 maj 2009

Kristihimmel....

Hjälp vad det är tradigt att inte få en morgontidning;( Bortskämd har man ju blivit .....;)
I kväll smäller det, Borstahusens hamnkrog öppnar för säsongen!! Så nu kommer det att bli lååånga arbetspass för Niclas... Men det klarar han galant:) Idag ska jag jobba kvällen, 16-21.
Sen har jag fredag och lördag, 8.00-21.00!!!! Så jag kommer ju knappt att se mina barn förrens på söndag...... Hmmmmm. På lördagen ska jag följa med en boende till tivoli i Köbenhavn, så det kommer ju inte bli långrandigt:)
Kaffe

3 kommentarer:

Petrah sa...

hoppas invigningen får fint!
mög med så mycket jobb, men att åka till tivoli låter inte så illa :D

Leni sa...

Nä, det ska faktiskt bli riktigt skoj:) Skönt med omväxling ibland! Kram på dig

mamma sa...

Hoppas att det är en boende som vill åka karuseller.
Snart ska jag och din son BADA...så kul vi ska ha!
Köss!