måndag 15 juni 2009

Längesen....

Oj vad tiden går! Jag jobbar ganska så mycket nu fram till semestern, så jag har knappt hittat tid till bloggen.... Men idag är jag ledig, och imorgon börjar jag klockan 20, så det är ju skönt!
Jamie har ju haft skolavslutning i fredags;) Ojojoj vilket hemskt väder de fick... Synd om alla som satt på sig finkläderna och gjort fin frissan...
Marley väckte mig tiiiidigt imorse, klockan fem!!!! Allvar alltså...... Men som tur e så somnade han om en stund efter vällingen=) Varför ska dom upp så dags???
Nu är Jamie inne hos grannen och leker och jag får underhålla lilleman, som verkar lite kinkig;)
Yo

1 kommentar:

mamma sa...

Livet är hårt ibland.
Vi kom hem i helt skick efter en härlig helg. Vi hade tur med vädret, scenframträdandet blev uppskattat och alla människor var trevliga. I kväll är det personalfest som gäller.
Puss!