torsdag 2 juli 2009

Mysig onsdag...

Igår var jag och käkade på Borstahusens hamnkrog, tillsammans med Malin och Sophie:) Sååå himla mysigt att bara sitta och käka och snacka skit;) Maten var fantastiskt god, som vanligt när Niclas har haft ett finger med i spelet! Jag och Malin åt kalvrygg, och Sophie käkade torsk! Mummmmmms:)
Nu har jag två lediga dagar!!!! Hurra.... Sen jobbar jag 12-21 lördag och söndag.
Barnen ska hänga med farmor nästa vecka, dom dagarna jag jobbar.. Hennes semester börjar på måndag, och jag jobbar 2 veckor till innan det är tid för min semester....
Nu ska jag dricka lite kaffe :)
Ha en skön dag i värmen

1 kommentar:

mamma sa...

Jag har bara 1,5 dag kvar till semestern!!! Är man sliten, eller?
I morgon badar jag med Jamie som vanligt och sedan blir det middag ute för att fira.
Mysigt med tösamiddag. Jag ska ut och luncha med mina SYV:are nästa vecka och jag tror bestämt att vi ska välja hamnkrogen.
Köss!