torsdag 30 juli 2009

Skitdator....

Imorgon kommer dom och hämtar min dator.... Den håller på att gå in i sovläge jämt och ständigt , fast att jag e aktiv...:( GRRRRRR!! Man blir ju galen av mindre....
Det blir till att laga denne, köpa loss den från kommunen för 600, ge den till Jamie och investera i en Mac... Niclas har ju propsat på att jag ska ha en, men jag har envisats med PC.... Slut på det nu! Trött på mögdatorer....
Jag har även bokat en Iphone från Telia!!!! Tjoho, dom börjar skickas ut imorgon:)
Nu ska jag nog ta en promenad till affären.
Tjingeling

1 kommentar:

mamma sa...

Inte kul med datorstrul, nä! Men det är ju egentligen bara ett litet I-landsproblem. Uch, jag har börjat jobba i dag. Det är riktigt räligt. Jag skulle hellre vilja ligga under filten med en godispåse och en bra film...
Pusso!