onsdag 12 augusti 2009

I´m back;)

Då har jag fått tillbaka min dator igen.... Ett nytt moderkort har den fått, så hopefully slutar den att klödda nu!
Annars har jag ju fått min Iphone:):) Sååå himla fin! Och användbar....
I måndags var jag på Riverside Tattoo i Landskrona och tatuerade in grabbarnas namn:) Så länge har jag velat, men inte riktigt vetat hur och var, men nu är dom på plats.... Bilder kommer om ett tag!
Jag började jobba igen idag, som 3 veckor och 5 dagar har sprungit iväg....... Jett och Mathias reser imorgon och Tjadden kommer eventuellt i slutet av veckan.. Man hinner liksom inte med ibland, vad snabbt det går...

1 kommentar:

mamma sa...

Du är en riktig liten prylnörd, men jag är glad att datorn funkar igen så att jag kan läsa dina bloggisar. Ja, tiden går fort även när man jobbar. Har snart jobbat i 2 veckor och det känns som om jag inte haft någon semester alls, men snart är det jullov...
Ses i morgon. KÖSS!