måndag 17 augusti 2009

Så har man varit ledig idag!! Eller ledig och ledig, men hemma i allafall;)
Jag har dammsugit ovanvåning och bottenplan, tvättat och hängt tvätt, underhållit mina pågar och sett till så att dom har fått mat! En vanlig dag med andra ord;)
Imorgon kommer Tjadden förbi en stund efter att jag slutat jobba och hämtat barnen! Han reser igen sen på onsdag.....
På fredag ska jag till frissan!!!! Som jag längtar, mitt hår ser ut som ett katastrofområde:( Tio eller elva veckor sen, var jag där senast och klippte och färgade utväxten.....
Vi ska ju på bröllopsfest nästa fredag, och då vill man ju vara snygg i håret!!
Nu ska jag ha litta java:)
Pöss

1 kommentar:

mamma sa...

Tjabba! I går var jag ledig. Var på Previa med Johnny. Han är fortsatt sjukskriven tom november. Det är synd om honom.
I morgon ska jag med Kansliet till Borstahusens hamnkrog och fira min kollegas 50-årsdag.
Köss!