lördag 22 augusti 2009

Skön dag i stan...

Jag är ledig i helgen! Såå himla gott.... Idag har jag och barnen varit i stan och träffat Malin, Jenny och Hawa med lille Jack;) Jättemysigt.. Vi fikade och glodde i affärer. Innan vi körde hem, gick vi och hyrde film till Jamie och köpte lördagsgodis...:) En sväng inom McDonalds på vägen hem blev det oxå! Marley bestämde sig för att inte vila middag, så gissa om jag har en liten tröttis här hemma nu .
Imorgon ska jag och Jamie på bio och se Ice age 3.... Det var så längesen vi två var på bio tillsammans.... Nu e det dags att sätta på lite kaffe...
Trevlig helg på er!
Kramen

3 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

Trevlig helg vännen, så roligt att träffa mamma Annika.....det var länge sen :)

Kram Kram ses på Måndag :)

Petrah sa...

Hur var ice age 3? vi tänkte se den också, men det blir nog på blu ray sen.

mamma sa...

Tjabba! Hoppas att ni hade det gött i går, du och Jamie. Är ledsen att jag inte kunde följa med, men jag föredrog att vila benet och det har blivit lite bättre nu. Det är bara att konstatera att man inte är så ung i kroppen längre. Höres! Köss på er!