söndag 6 september 2009

Då var helgen strax över för denna gången..... Inget vettigt har man gjort heller, bara svullat i hamburgare godis och dylikt...:( Ångest....
Igår så kom iallafall Malin och Leia hit, och det var myyyysigt!! När dom kört hem, så stoppade jag pågarna i volvon och körde in till stan... Jamie hyrde film och mamman handlade godis och ostbågar.... Jag får f-n inte glömma att lämna tillbaka filmerna han hyr i tid, denna gången blev det 80 kronor i förseningsavgifter från 2 gamla filmer, grrrrrr... Onödiga pengar.
Jobb hela veckan......
Nu ska jag svulla vidare, söndagen är ju inte över:/
Pöss o knus

3 kommentarer:

mamma sa...

Ja men det är gott och mysigt och nödvändigt att vara osund och slapp ibland. Nu var allvaret tillbaka igen. Och när jag såg mitt postfack här så ville jag bara hem och lägga sig igen under ett tjockt täcke. F-n vad det är kallt.Jag fryser jättemycket.
Ses i morrn! Kösso!

Jannicke Kitchen sa...

du e så rolig att läsa Leni!
stor kram

mamma sa...

Nu vill jag inte läsa dom raderna fler gånger. Jag har din bloggsida som öppningssida så jag läser den flera gånger om da´n. Skärpning!
Puss!