torsdag 24 september 2009

ögoninflammation....

Jag fick vabba igår, för att Marley åkt på förkylning med ögoninflammation:( Stackaren, men jag måste säga att det verkar vara på bättringsvägen redan(ta i trä........) Jamie har klagat på magknip till och från sen i måndags.... Men han vill inte stanna hemma, utan han vill gå till skolan
iallafall.... Jaja, vi får avvakta, går inte ontet över så får det bli doktorn...
Idag så var jag och hälsade på familjen Jernberg/Ivarssons nya tillskott:) Enya ska hon nog heta, himla fint namn tycker jag.... Såå fin e hon! Lilla skruttan;) Och storasyster Leia är så himla stolt och duktig! Sötaste töserna:)
Nu ska jag gå upp och lägga mig hos min hostiga lillprins.....
Natti natti

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh nej, inte ögoninflammation. Vilket mög! Frans har haft det. Jobbigt för dom. Men som tur e går det bort ganska fort om man bara tvättar, tvättar och tvättar. Frans är i värsta trotsåldern nu. Helt galen. Hur har ni det med Marley. Är han där än?

Kramar