lördag 24 oktober 2009

Nu har det nästan gått en vecka sen uppdatering!!! Hmmmm...
Inte mycket nytt att berätta, fortfarande inget svar från odlingen som togs på vårdcentralen:(
Lillemans finger är bättre, men vad fan?!? Jag ska ringa på måndag och gorma.....
Barnens farmor reste till Syrien i fredags och ska vara borta i en vecka, så Jamie har farfar helt för sig själv!=)
Igår träffade jag Malin med Enya, och Sarah med Marlon, och idag har jag träffat Julia med Frans...:) Inne på cafeet träffade vi Therese med lille Cornelis som redan fyllt 1 år!! Som tiden rusar... Tessan kom också och fikade, hennes bebis vill inte komma ut än, 10 dagar över nu... Jättesvullen, megatrött och sliten var hon..:( Hoppas lille knodden kommer ut snart!
Niclas är ute på lokal ikväll, så jag är hemma ensam med Marley:) Jamie valde såklart att sova över hos farfar, vem kunde tro annat;)
Igår så kom mamma hit och höll mina barn sällskap, det var uppskattat, för lilleman störtade ihop i säng på kvällen, alldeles utmattad! Härligt:) Mamma tog med sig min jacka, den hade spruckit i sömmen på ärmen och min mamma är BÄST i hela världen på att laga sin dotters grejer;)))))) Tack, snälla mamma!!
Nu kallar snart sängen, jag är utmattad känner jag...
Puss o Kram på er

1 kommentar:

mamma sa...

Det är klart att jag lagar till dig/er. Du kan ju inte vara bra på allt. Ja, Marley var verkligen i sitt esse i fredags och spelade ut hela sitt register för att charma mig och Jamie lät oss hållas så vi kunde busa fullt ut.
Ja, du måste ringa angående provsvaret. Det är in i h-e dåligt att du inte har fått det än!!! Din jacka är klar.
Ni får döpa om fiket till Mammorfiket. Härligt att ni håller samman som ni gör.
Köss på er!