onsdag 25 november 2009

Föreläsning i Helsingborg...

Idag har jag och 3 kollegor varit i Helsingborg, och lyssnat på en föreläsning om tvångsyndrom....
Intressant ämne som bara den, men hjälp vad dålig luft i lokalen....:( Satt nästan och somnade efter lunch, syrebrist till tusen....9-16......
Imorgon ska jag jobba 8-17, och på fredag är det dags för sista dagen av Hot&våld utbildningen, som jag är tvungen att ta igen pga Vab. 9-16 en fredag liksom.....Tjoho:(
Barnen mår bra, jag fick erbjudande idag om att vaccinera Marley mot nya influensan nästa vecka, måste bara höra hur lång tid det måste gå mellan den och hepatit-sprutan han ska ha innan Thailandresan... Stackars unge vad han ska bli stucken.
Trött i huvet är jag nu, tror faktiskt att jag hör min säng ropa;) Och på tal om sängar, vi håller på att vänja Marley vid att sova i sin egen säng. På tiden nu tycker jag! Så håll tummarna:)
Nattinatti alla söta

Inga kommentarer: