söndag 29 november 2009

Första advent!

Helgen har varit lugn.... Ledig igår, och jobbat idag. Igår så var barnen med farmor och farfar på Skånes djurpark, och tittade på djuren. Jag passade på att åka in till stan, och träffa Jenny, Malin och tjejerna:) Vi gick till Maddes och fikade, sen glodde vi lite i affärer.... Ovant att vara utan barn, så jag tog över Enyas vagn ganska ofta, utan att tänka på det nästan:) Skumt hur man funkar egentligen;)
Nu ska jag inta soffan.... Ledig imorgon, gött! Slappedag nalkas.....
Puss

1 kommentar:

mamma sa...

Så var det måndag igen. Fattar inte var helgerna tar vägen. Julat blev det i alla fall. Jag fick världens fulaste trädgårdstomte av grannen. Den är så ful att jag helt enkelt måste ha den stående med sin lykta i trädgården och lysa upp i mörkret. Puss på er!