måndag 2 november 2009

Idag har jag och Marley varit i stan och träffat Jessica! Jag handlade den fina tunikan, tack älskling;) Sen följde Jessica med oss hem till Glumslöv, och vi har ätit här. Niclas bjöd på kyckling och rotfrukter, mumma.....;) Hennes Filip kom oxå ut, och nu spelar han och Jamie bowling på Wii!! Mysig dag, trots regnet....
Imorgon ska jag på utvecklingsamtal med min chef, håll tummarna, jag har aldrig varit bra på att "sälja" mig själv...... Behöver träna på det.
Go kväll o puss

1 kommentar:

mamma sa...

Du säljer dig med ditt vinnande sätt.
Ja, det är verkligen tradigt väder men eftersom jag har köpt ett par blommiga stövlar så gillar jag regnet. Ska gå ut och gå varje rast.
Jag har Jamies mössa hemma. Hoppas att ni inte har letat alltför mycket.
Köss och lycka till!