lördag 14 november 2009


Igår var Jamie på maskeradfest hos sin kompis Eric! Mormor sminkade honom jättehemsk:) Mitt liila monster:) Ikväll har han varit på maskeradfest hos granntösen Elin, och då hade han "bara" skelettkostymen;) Nästa helg är det två stycken kalas/fester till, på fredagen hos Rasmus och på lördagen hos två tjejer i klassen;) Vanlig klädsel är det som gäller då! En riktig liten festprisse;)

Pepparpeppartaiträ, men Marleys hosta har nästan gått över! Ibland verkar det som om det räcker att bara få tillträde till en läkare, så försvinner bacillerna;) pepparpeppartaiträ......

I fredags så fyllde Marleys dagis Spiran 20 år! Det firades med kaffe och tårta, en "rälig"clown på styltor, massor av ballonger och givetvis glass till barnen!! Supermysigt trots kylan och blåsten....;)

Jag hade glömt att ställa väckarklockan imorse, den var inställd på vardag och inte på helg, så tack och lov att jag har en 20-månaders väckarklocka som skramlar om hela sängen åt mig....;) Jag vaknade 07.24, och skulle vara på jobbet 08.00.... Men jag hann minsann!!

Imorgon börjar jag inte förrens tolv, så ingen stress på morgonen, jätteskönt.

Nattinatti

3 kommentarer:

mamma sa...

Ja, det har varit en hektisk helg för storkillen och nästa också. Det är till att vara poppis! Skönt att Marley är på bättringsvägen. Det är inte så lätt att vara orolig mormor. Jag försov mig i morse. Inte bra med en snoozebar klocka...
Ha en härlig vecka på er alla!
ILY

mamma sa...

Vilken bild är den nya? Det liknar ju mig när jag var ung. Det var nästan äckligt. Hur har du tagit den?

Leni sa...

Jag är ju din dotter så det kanske inte är så konstigt att det liknar dig;) Jag tog den med mobilen i sovrummet i andra huset...
puss