tisdag 15 december 2009

Hejhej....

Jag har visst glömt att berätta att min tvättmaskin är trasig..... Inte så roligt, eftersom jag är van vid att tvätta ganska ofta:( Två barn + två vuxna genererar ganska mycket tvätt...
Som tur är har jag ju svärmor runt knuten, så jag kan använda hennes maskin när jag vill!Förhoppningsvis så blir den lagad innan jul iallafall;)
Jag och Malin ska börja träna/motionera på Friskis & Svettis:) Skönt ska det bli att komma igång, tung och förslappad har jag blivit... Thailandresa nalkas, och då även bikinidax, så det är bara att lägga på ett kol.
Nu ska jag glo på burken...
Peace

1 kommentar:

mamma sa...

Inte roligt. Min gick i kras i höstas men den var ju också från Anno datsumal och var inte lönt att laga så nu har jag en splajs.
Men innan vi hade köpt den så hade jag berg av tvätt och ingen svärmor...
Köss!