onsdag 9 december 2009

Imåndags fyllde Malin år!! Grattis grattis, hon bjöd såklart på kalas:) Finfint! Marley hade fått med sig Nisse från dagis(en liten tomtenisse, och en skrivbok!) han fick vara med på kalaset så att han kunde berätta det för dom andra barnen sen;) Skoj! Marley var mycket stolt att få lov att ha med Nisse hem....;)
På fredag så har jag och mamma bokat lusse/julbak.... Mysigt! Jag har dubbelnatt, Niclas jobbar på Tages och hans föräldrar ska dit för att se Cabare Mix, så mamma ska stanna och se efter barnen till Niclas kommer hem! Ska bli intressant att se hur Marleys nattning går.... Troligtvis utan krusiduller;)
Nu sitter jag och väntar in min man så att han kan hålla Marley sällskap, för jag ska följa Jamie till simningen!
Puss

2 kommentarer:

mamma sa...

Och i dag har Malin namnsdag!
Nattningen går säkert bra, jag är endast nojig över att jag inte ska kunna stänga grinden...så jag får väl sitta i trappan tills Niclas kommer hem.
Puss!

Sophie sa...

nu hittade jag oxå hit;=) Kraam