tisdag 23 februari 2010

Efter mycket trugande och trixande, har jag kommit på ett sätt att ge Marley medicin utan att den kommer tillbax ut;) Skönt... Den har börjat ha effekt, så det onda i örat ger med sig mer och mer. Nackdelen är ju bara, att hans mage blir kass av penicillinet, trist.... Fast idag verkar det oxå ha lugnat sig. (pepparpeppartaiträ) Det som inte vill ge med sig är den otäcka hostan:( Hostmedicinen smakar ju inte hallon den heller, så det är ingen hit. Lite jordgubbsylt och idel övertalning så går en del över iallafall.... Men jag vabbar imorgon onsdag med, jag vill avvakta och se så att hostan lägger sig lite, han ska ju kunna vara med i leken på dagis.
Jajaja... Mycket gnäll på denne kärringen idag;) Jag har haft en trevlig dag iallafall idag, träffat många goa människor och snackat strunt med! Det behövs ibland:)
Marley och jag har fått prata med Jamie och övriga på Skypen, nu ikväll! Mycket intressant och konstigt tyckte han att det var! Hur kan dom vara inne där liksom?! Kul:)
Nu har jag egen tid innan det är dags att knyta sig....
Kramen gott folk

3 kommentarer:

mojjan sa...

Skönt att det är på rätt väg med Marley. Det är många som är kassa nu. Jag har också en Skype här på jobb och, visst är det konstigt värre. Det är som om man skulle ha bildtelefon fast större. Hoppas att dom inte har det för kallt utan kan vara ute i backen.
Kramisar!

Linda sa...

stackars liten...
tur det finn sylt att locka med:)
Krya på sig!
kram till er

mamma sa...

http://www.mama.nu/blogg/sannas-blogg/index.xml?category=&from=&to=&next=6

Detta är Sanna Lundells blogg. Läs den är bra.
Pusso!