onsdag 17 februari 2010

Feber igen...

Jag lämnade en febrig lilleman i soffan, när jag begav mig till jobb igårkväll.... Det kändes sådär...
Han ville ju knappt vara någon annanstans än i mitt knä. Men det hade gått bra i natt, förutom en hiskelig hosta:( Nu vill vi bli helt friska och krya och slippa alla räliga dagis/skola/jobb-baciller.... Jag vill att snön töar bort, och att träden börjar knoppa.... Det ska bli sååååå otroligt skönt att resa till Thailand. Jag längtar....
På söndag reser alla utom jag och Marley, till Dalarna för att åka skidor:) Jag e lika glad för det, vill inte bli blöt, kall och bryta benen;) Nä, skämt åtsido, jag är inte speciellt intresserad av skidåkning och snö, så det ska bli skönt att stanna hemma. Jamie älskar att åka skidor och Niclas likaså, så dom kommer ha det roligt!
Nä nu ska jag dricka kaffe, och läsa morgontidningen....
Puss

1 kommentar:

Barn & Inredning sa...

Ååå nej stackars Marley...feber igen!!!
Hoppas han kryar på sig....stackarn..krama han från mig!!
Vi är sjukstuga här hemma...jag e oxå krasslig...blä o suck!!

Tack för komplimangen på mina kort.
Jag älskar fota det bästa som finns...och önskar jag hade en kamera som ni har...det hade varit drömmen :) Men min är ganska bra ändå :)

Ta nu hand om er och vila massor
Kramar Malin