lördag 24 april 2010

Igår var Marley hos töserna Jernberg på morgonen, medans jag var hos läkaren och lämnade blodprover. Han trivdes som en kung såklart, det var inga tårar efter mamma inte;) Skönt!
Läkaren, som var en ung trevlig kvinna, tog mig och min "värk" på allvar och kommer att kontakta mig nästa vecka när provsvaren kommit. Då får man se om man e inbillningssjuk, eller om där e nåt "galet".....;) Värk och ont i lederna/kroppen och knoppen, och en galen trötthet ska man inte ha så ofta som jag... Förslitningar, eller annat?! Vi får se;)
Senare på eftermiddagen så kom mamma hit och mös med mig och pågarna:) Jamie älskar att spela tv-spel med sin mormor! Godis och skit trycktes såklart in i kvadrat, var fasen har min karaktär tagit vägen?!? Får ta ett tag och leta upp den igen, snart Beach 2010.....;)
Nu har jag precis kommit hem efter ett jobbepass som jag tagit extra.... Skönt att vara ledig resten av denna helgen.
Pussar



1 kommentar:

Linda sa...

håller tummarna att proverna ser bra ut!
Din karaktär är nog på samma ställe som min... bortsprungen.
Hoppas vi hittar dem snart :)