torsdag 15 april 2010

Marley är jätteduktig med medicinen, man får truga en del men det funkar;)
Nu har pappa Niclas också blivit sjuk.... Ligger helt utslagen, inte likt honom.... Stackars pågar;)
Idag kommer barnens mormor hit, det brukar annars vara fredagsmys men jag jobbar ju kväll imorgon så det får bli idag istället! Lite förskottsfirande av denna skatans kommande 33-årsdag.... Vi ska ju inte vara hemma på söndag utan äta allihop i Vallåkra. Svärmor fyller ju på fredag, så vi slår ihop det;) Trevligt! På lördag ska jag ha lite tösakalas här hemma, det ska bli trevligt. Första gången jag bjuder hit på fest, typ.... Sannerligen på tiden, vi har ju bott här i mer än ett år nu....;)
Ha en underbar dag mina kära vänner:)
Puss

1 kommentar:

momma sa...

Puss, puss på dig, lilla Skatan. Jag hoppas verkligen att ni inte smittar mig, men ont krut...
Ses snart!