måndag 3 maj 2010

Det blev en runda förbi leket på väg från skolan, och killarna slängde sig på gungorna;) Jag vet inte vem av dom två som hade roligast! Själv stod jag bara och puttade fart... En mors jobb;)
Jobba kvällen.... Fyra till nio. Känns väl sådär. Jag är så himla vårtrött och satt uppe halva natten och spelade Super mario till Wii;) Men det var roligt och jag har fått en öm tumme! Suck vilken barnunge man är när det kommer till spel;) Hihihi.....
En liten vårig egobild på den 33-åriga morsan;) Tjingeling!
Nu ska jag fixa fika till kidsen innan Niclas kommer och avlöser mig...

3 kommentarer:

Barn & Inredning sa...

snygga o fina 33-åriga morsan oxå!!

Leni sa...

Nawe fina Malin, vad du e go:)
tack detsamma! Kramar

momma sa...

Konstigt för 2 snygga föräldrar brukar föda fula barn, men ni är undantaget...
Ja, vårtrötta är vi alla. Vill ha mer SOL!!!!
Pusso!