lördag 15 maj 2010

Ledig i helgen igen,,,

Jag hade natten fredag till lördag och gick av imorse klockan nio, så nu har jag resten av helgen fri!! Underbart! Bryr mig inte om att det regnar, ibland är det ganska skönt att bara skrota omkring i mysdressen och inte gå utanför dörren.... Mina barn är lyckligtvis likasinnade, eller ja, för det mesta iallafall...;)
Vågar man skriva att lillemans mage är liiiiite bättre....?! Håll tummarna;)
Fick reda på en hemsk sak häromdagen, som berört mig otroligt illa... Alltid lika hemskt när oskyldiga barn blir drabbade. Hoppas att allt löser sig till det bästa för finaste lilla M. Kramar till dig gumman....
Annars inget, jag har lördagsmys med mina småkillar! Niclas jobbar, Hamnkrogen har ju öppnat för säsongen igen;) Bara jag och mina älskade ungar!
Have a wonderful weekend!!

Inga kommentarer: