lördag 5 juni 2010

Godmorgon!!

Ny dag nya äventyr.... Gårdagen blev en heldag med momma och kidsen. Först körde vi till Tropikariet i Helsingborg och tittade på alla djuren(Marley var nästan hysterisk i regnskogen, så jag fick bära honom), och sen inne på Ikea och härjade;) Det är alltid lika trevligt där... Man hittar alltid något som man inte visste att man behövde..;) Och förresten, lilleman gillade Madagaskar avdelningen med ringsvanslemurerna. Efter utfärden så landade vi i soffan, plockade fram popcorn och godis och satte på filmen Det regnar köttbullar! Den var rolig:) Så summering; barnen fick vars ett gosedjur från Tropikariet och ett från Ikea. De vuxna "barnen" fick flera kassar fulla med prylar. Och sen fick magarna sitt....;) Helkväll med andra ord! Fast för min del blev det faktiskt "lite" med tanke på vad jag brukar mura in..... Tanden och tandköttet känns inte riktigt ok efter tandläkarens hårda hantering..... Det skadar ju inte att hålla diet ibland.....
Ikväll ska jag roa mig med töserna är det tänkt. V i ska åka in till Helsingör och sen rumla i Helsingborg! Hoppas att det blir skoj.....
Ha en underbar kväll!!
Peace

1 kommentar:

momma sa...

Ja, det var en riktig heldag och Marley fick ju behållning av den också fast att det började lite räligt, men han har ju vett att hålla för ögonen...
Puss!