torsdag 17 juni 2010

Tandläkaren igen...

Snart dags att skaffa klippkort där... Jag har inte sovit inatt pga smärtor i munnen. Så imorse fick jag tid hos min tandis för kontroll. Såret hade "torkat in" eller nåt, koaglet som ska skydda och som såret behöver för att läka, hade försvunnit och därav det onda. Så hon stack och spolade, så att nytt blod kunde komma fram och bilda koagel.... Utan blod, ingen läkning... Och så skrevs det ut citodon...;) Det enda som hjälpt någotsånär hittills. Måtte det nu läka, detta är värre än när jag bröt armen för fasen:(
Puss

2 kommentarer:

momma sa...

Lilla stackars dotter. Hade det inte varit för att det är tanden som är ond hade jag gjort som när du var liten och sjuk...köpt lite gottis och tidning. Det lättade alltid lite. Köss!

momma sa...

Jag blir irriterad på IT-tekniken för i kommentarsfältet står det 0 fast att jag har skrivit. Och nu ska det stå 2 kommentarer, annars!