torsdag 8 juli 2010

Uppdatering...

Då har det nästan gått en vecka sen sist, så ett par rader är väl
på sin plats...;)
Vackert väder, trädgårdshäng och bad, och sen trötta kvällar tar
på orken kombinerat med jobb... Två veckor till och sen semester!!
Barnen har sommarlov och hänger med farmor och farfar när Niclas och
jag jobbar.
På lördag är det dags, Winnerbäck på Landskrona citadell, det ska
bli magiskt. Längesen jag fick en dos livemusik, det är honung för
själen....
Sen är det ju Landskronakarneval nästa vecka! Niclas har ansvaret
för kassakroksscenen på fredagen, och den går ju då såklart i
baktaktens tecken!! Dit ska jag såklart;)
Mycket kuligt som ligger framöver, håll tummarna för lika
fantastiskt väder som vi haft nu i veckorna....
Idag är jag ledig och har inget planerat, slappt..!
Puss och kram
K A R L E G
Skickat från min iPhone

1 kommentar:

Momma sa...

Härliga bilder! Vem vann racet?
Ja, nu är det snart dags för Karnevalen...inte helt fel, hoppas på magiskt väder. Ses senare!
ILY.