tisdag 17 augusti 2010

Jag hann bara sätta foten innanför dörrarna på jobb, sen fick jag fler jobbedagar... Vi har en som är långtidssjuk och ingen som ville jobba hennes kväll i kväll. Inte jag heller egentligen, men NÅGON måste ju faktiskt gå in och täcka upp eftersom vi inte får använda oss av bemanningen längre... Nåväl, vad är en bal på slottet, mellan 16-20 kan jag väl offra mig..;)
Annars har det varit en skön semester, Jamie hade kompiskalas i lördags! 7 barn blev dom, alldeles lagom... Lite lekar, mat, tårta och godis blev det, och dom verkade nöjda=) Framförallt huvudpersonen! Lillebror var nere hos farfar när kalaset pågick, så att Jamie och kompisarna kunde vara ifred;)
Det är skönt att det är ett bra tag till nästa kalas, man blir ju utfattig....;)
Nä, nu ska jag ha lite kaffe, frukost äter jag lite senare när Petra och Elias kommer och hälsar på!
Ha en go dag gott folk!
Puss
Leni

1 kommentar:

Momma sa...

Tjabba! Har precis landat hemma efter en helvetes dag på jobb. 42 missade samtal på 1 timme. Var helt enkelt tvungen att sätta ljudlöst på telefonen så att jag fick i väg Gymnasiekorten och nu är dom i väg dom små svinen!!! Fast jag känner mig nöjd när jag har mycket att göra på mitt jobb.
Nu måste jag bara få undan och förbereda för 2 veckors semester...snart.
Ja, vad är väl en bal på slottet? ILY!!!